Uw mening is belangrijk
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Laat het ons alsjeblieft weten, dan proberen we je klacht op te lossen.Voor ons is het belangrijk om te weten dat je een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. We leggen je graag uit waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan, en meestal lost dit onduidelijkheden op. Ook staan we open voor verbeteringen, dus feedback is altijd welkom. We vertrouwen erop dat we samen tot een oplossing komen.
Komen we er niet uit, dan kun je je vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Zij kunnen je advies geven over welke stappen je kunt ondernemen om je klacht op te lossen. Dit kun je doen via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl: https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/
Je kunt ook je klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij is aangesloten. Zij fungeren als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos bemiddelen tussen jou en je tandarts, met als doel alsnog een oplossing te vinden. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Wkkgz aan iedere zorgaanbieder stelt.
Kom je er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris nog steeds niet uit, dan kun je een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Bij de geschilleninstantie wordt je klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Zij geven een bindend oordeel over je klacht.